mandag 25. juli 2016

Vi har vært så heldig å få med oss.....

 Yasmin Tölche som kursholder og her er hennes presentasjon av seg selv 
"Hei! Jeg heter Yasmin, og er en 1980 modell. Mamma til 3 herlige rabagaster som heter Felix, Collin og Finnley. Gift med Kristian og vi bor på Kyrksæterøra som bare er en times tid utenfor Trondheim sammen med Rottweileren vår Penny. Jeg jobber for Bikuben og gjør de fleste ting som gjøres online. Jobber med nettbutikk, facebook og bloggen. Jeg digger den jobben jeg har og har da også mulighet til å være mye med barna mine, leke med scrappsakene og holde masse kurs, da jeg disponerer arbeidstiden min selv.

Jeg begynte med scrapbooking helt tilfeldig. Jeg var på et barseltreff med mitt eldste barn da hun ene som var der hadde oppdaget scrapbooking. Det synes jeg var utrolig morsomt og ble helt frelst allerede da. Dette var i August 2005, straks 11år siden! Jeg har egentlig alltid drevet og klipt og limt bilder inn i album, men det var da jeg virkelig kom inn i det!

Jeg føler at jeg selv ikke har noen spesiell type stil. Jeg lager alt fra kort, tags, mini album, hjemme dekor og layouts - Vintage til Mixed Media. Men det ligger mitt hjerte nærmest å scrappe med mye maling, mist og bli skikkelig møkkete på henda. En ting man kan si er at jeg digger lag på lag.. Masse lag på lag!! 
Jeg gleder meg masse til å komme å holde kurs på Førdescrappen! Jeg lover kurs med lite høytidlighet og mye moro. Håper vi sees 
Mvh Yasmin "

Kursene til Yasmin med dag og tidspunkt blir lagt ut i begynnelsen av neste uke, og da starter også påmeldingene.
All informasjon ang kursene og påmeldingene kommer da 

Her er bloggen til Yasmin :-)

http://yasminscrapperier.blogspot.no/

Ingen kommentarer: